~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

~COKLAT~


Rasa nak bagi coklat la ko bdop tu....Tunggu ye...


Saturday, May 29, 2010

~PENGKALAN KUBOR~



Semalam pergi Pengkalan Kubor untuk cari hadiah kawan sempena Perkahwinan mereka Bulan 6 nanti. Banyak sungguh borong untuk kawan-kawan kahwen ni. Tapi xpela, nama lagik kawan, kene la berkorban duet ckit nk berbelanja lebih. Jangan kedekut berkira bagai nak rak..Xshuke la..Huuhhhh...

Ok, dibawah ni gambar-gambar yang sempat saya 'snap' sepanjang kt sana. Ramai gak orang tadi sebab Negeri luar cuti Wesak hari Jumaat semalam. So, ramai la pelancong dan juga penduduk setempat yang datang memborong jugop.





Friday, May 28, 2010

-JOGING-


Hari ini dan minggu seterusnya kala hujung minggu....

Aku mahu joging
mahu bersenam
mahu melangsingkan badan
mahu merampingkan pinggul

nak buang semua lemak
lemak2 yang bermaharajalela di punggung, paha dan betis
pergilah engkau wahai lemak dari badanku
nyaahhhhh kau...

moga terhindar dari segala penyakit
moga hidup lebih bahagia

Wednesday, May 26, 2010

-->>SAYANG SMKSM


Salam..14 Mei 2010, Jumaat,about 6.30pm,kaki melangkah meninggalkan SMKSM tercinta.Membawa kenangan yang terindah di dalam hidupku.Dapat mendidik anak-anak bangsa. Nama kelas 2 Delima,2 Zamrud dan 2 Mutiara sentiasa di dalam ingatan.

Walaupun semasa menjejakkan kaki ke sekolah ini suatu ketika dahulu,Cik Syue berasa sedikit janggal dengan persekitaran sekolah yang agak kondusif, tetapi, lama kelamaan Cik Syue mula jatuh hati dengan kenakalan dan perangai budak-budak ini. Baik pelajar Cik Syue sesi pagi atau sesi petang, semua karenah pelajar ini lebih kurang sama. Btw, Kamu memang the best..


Sayang sama kamu


--->>>Terima kasih kepada semua warga kerja (pekerja kantin dan cleaner also) dan warga guru SMKSM terutama Cikgu sesi petang di bawah seliaan Penolong Kanan Petang, Puan Hajah Latifah Saring, yang banyak memberi nasihat sepanjang berada di sekolah ini. Juga kepada pentadbiran yang diketuai oleh Pengetua dan juga PK Pentadbiran yang banyak memberi sokongan moral yang tidak berbelah bahagi dari awal sehingga tamat praktikal. Sayang cikgu semua.


--->>>Juga kepada pelajar cikgu, dak kelas 2 Delima, 2 Zamrud, dan 2 Mutiara, ucapan terima kasih tidak terhingga kerana memberi kerjasama sepanjang cikgu berada di SMKSM tercinta ini. Kenakalan kamu buat cikgu tertawa sorg diri. Cikgu harap kamu semua rajin-rajin belajar, jadi orang berguna dan yang paling penting,hormati ibu bapa dan guru. Ingatlah sesiapa pun yang mengajar kamu, panggilan keramat yang kamu gelar 'CIKGU' akan menjadi 'sumpahan' kata-kata dalam hidup kamu.Jadi, sayangilah guru kamu kerana setiap apa yang diajar walau hanya sepatah kata, ianya menjadi azimat buat kamu.

~CARI JODOH~


Saat ramai kawan yang dah berkahwin,terdetik jua bilakah masa dan waktuku bakal tiba..Bila teringatkan kisah percintaanku zaman mude2 dulu,bercinta bagai nak rak,orang lain sibuk belajar kita sibuk nak bercinta,tergelak sorg2.Tapi,itu xmematahkan semangatku,yang berlalu biarlah ia berlalu,ambil jadikan pengajaran dari pengalaman lalu.Biarlah ia kekal bergelar sahabat sepanjang hdupku.Okeehhh,xmo bercerita panjang,dan ak redha jika jodohku lambat tiba kerana aku tahu setiap yang hidup sudah tersurat sejak azali lagi pertemuan dan jodoh yang diatur oleh Allah swt.Cuma lambat atau cepat sahaja pertemuan itu,Dan dibawah ini dipetik dari Dr Fadzillah Kamsah yang menyebut tentang beberapa perkara mengenai jodoh kter..

1. Semua orang ada jodoh atau pasangan yang menanti dan biasanya ia berada tidak jauh dari anda. Jarang orang bertemu dengan jodoh yang berada jauh darinya.

2. Jodoh itu ketentuan Allah dan kita wajib berusaha. Doa, usaha yang betul dan bersungguh-sungguh disertai dengan tawakkal, insyallah akan menemukan anda dengan pasangan anda.

3. Ramai orang masih belum bertemu jodoh kerana mudah patah semangat. Teruskan usaha sehingga anda bertemu jodoh.

4. Seimbangkan hidup anda dengan sempurna agar diri anda jadi seperti “magnet” yang menarik bakal pasangan anda kepada anda.


5. Daya tarikan yang sebenar berpusat di hati yang murni. Berusahalah untuk mencuci hati anda daripada semua perasaan yang negatif terhadap semua orang di dunia ini.

6. Agar mudah orang sayang, cuci hati dengan jaga ibadah, solat taubat, beristighfar, baca Al-Quran, maafkan orang lain, meminta maaf, bersedekah dan berfikiran positif.

7. Sayangi semua orang di sekitar anda dan anda akan menarik sayang terhadap anda. Jika anda membenci orang, ditakuti bakal pasangan anda akan membenci anda.

8. Orang yang sedang mencari pasangan harus sentiasa bersedia untuk bertemu dengan pasangannya pada bila-bila masa. Justeru, kita perlu sentiasa dalam keadaan yang paling menarik setiap masa. Tanggapan pertama adalah yang terpenting.

9. Untuk lelaki, tarikan pertama ialah pakaiannya. Untuk perempuan, wajah dan bentuk badan menjadi tarikan pertama. Sediakan diri untuk menawan bakal pasangan anda.

10. Buka hati dan minda anda untuk menerima cinta. Cinta boleh berputik pada bila-bila masa. Cinta mudah datang kepada mereka yang sentiasa bersedia untuk menerima cinta.

11. Cinta datang melalui mata lalu turun ke hati. Justeru, perhebatkan hubungan mata secara memandang bakal pasangan dengan penuh kasih sayang.

12. Kita boleh berkomunikasi melalui fikiran. Hantarlah kasih sayang dan hasrat murni anda terhadap pasangan dengan gelombang fikiran ini secara berterusan hingga berjaya.

13. Ramai yang terlepas peluang dan patah hati sebab lewat menyatakan hasrat kepada bakal pasangan. Perkara yang baik disegerakan (iaitu menyatakan perasaan anda kepada bakal pasangan).

14. Tidak salah untuk orang perempuan memulakan usaha untuk berkenalan. Orang lelaki akan sentiasa merasakan mereka yang memulakan perkenalan walaupun sebenarnya orang perempuan yang mulakan.

15. Berkomunikasi dengan mesra dan bersemangat menggunakan lidah, mata, hati dan bahasa badan. Elakkan bercakap sambil lewa atau kurang sopan terhadap bakal pasangan.

16. Berbual dengan pasangan mengenai apa yang dia suka. Beri tumpuan kepada minat dan perasaannya. Elakkan sibuk memberi tumpuan kepada diri sendiri.

17. Layan bakal pasangan dengan mesra seperti kawan lama walaupun baru berkenalan. Bentuk suasana keintiman dengan segera agar bakal pasangan rasa selesa.

18. Makin mudah kita menceritakan hal peribadi yang munasabah kepada bakal pasangan, semakin mudah dia menceritakan hal dirinya kepada kita.

19. Berdoa dan latih diri agar kita pandai mendampingi orang lain dan seronok untuk didampingi oleh orang lain. Buang perangai yang menyebabkan orang benci kepada kita.

20. Beri sayang untuk mendapat sayang. Orang yang masih ada perasaan benci terhadap sebarang orang boleh menyebabkan bakal pasangan benci atau tidak tertarik kepada kita. Justeru buang semua benci.

21. Untuk wanita, jangan jual mahal terhadap bakal pasangan. Tetapi, nyatakan dengan hikmah kepadanya yang anda amat sukar untuk berkenalan dengan lelaki lain.

22. Kebanyakan lelaki mudah tertarik kepada perempuan yang simple, tidak materialistik, mudah berterima kasih dan redha dengan setiap pemberian lelaki tersebut.

23. Orang perempuan mudah tertarik kepada lelaki yang memberi perhatian, penghargaan dan penghormatan kepada mereka. Justeru, orang lelaki janganlah terlalu jimat atau kedekut.

24. Orang lelaki perlu belajar mengenal kerenah orang perempuan. perasaan, pemikiran, kehendak, keperluan, kesukaan dan kebenciannya.

25. Elakkan memberi tumpuan kepada kelemahan dan kesilapan kecil yang ada pada bakal pasangan. Jangan sesekali mengutuk atau memalukan bakal pasangan.

26. Senyuman ikhlas, wajah yang menawan dan bahasa badan yang penuh kemesraan akan menambat lelaki terhadap wanita.

27. Orang mudah tertawan kepada bakal pasangan yang ada persamaan dan ada perbezaan sifat, tindakan dan minat. Terlalu banyak persamaan membosankan. Banyak sangat perbezaan menyesakkan.

28. Orang mudah tertarik kepada bakal pasangan yang ada sikap dan sifat yang saling mengimbangi dan melengkapkan sikap dan sifatnya.


29. Walaupun belum kenal rapat dengan bakal pasangan, nyatakan yang anda sering merasa atau berfikir seperti yang dia rasa atau fikir. Keserasian adalah tarikan.

30. Perempuan membentuk hubungan dengan berbual dan bercakap.
Lelaki bentuk hubungan dengan melakukan sesuatu kegiatan secara bersama


TV3

Sumber: Dato’ Haji Mohd Fadzilah Kamsah


GENTING HIGHLANDS



GENTING THEME PARK-8 MEI 2010


-Sungguh xde mud nk berblogging ni,xcam owg lain yang rajin buka dan baca blog..Cik Syue ni sekadar mengisi masa lapang je.Bukan tiap-tiap hari.Memori dan kenangan indah kadang-kadang kemalasan melanda nak meluahkan melalui blog.Btw,Cik Syue nak berterima kasih banyak2 kepada Cik NorHaslinda @ Noi atas pelawaan seorang kawan ni untuk ke Genting Highlands.Biarpun atas tiket rombongan sekolah, tetapi Cik Syue gembira teramat sangat dapat pergi ke Genting Highlands.Jika selama ini hanya berangan-angan dan bercadang sahaja dengan kawan-kawan untuk ke sana, namun impian tu terlaksana jua-

Dulu selama 4 tahun belajar di UPSI, hampir setiap kali mengikuti aktiviti kolej ke Pahang, rombongan akan melalui kawasan Batang Berjuntai dan seterusnya jalan ke Genting sebelum turun di Lebuh Raya Karak. Tetapi, hanya pandang dan lihat sahajalah kawasan 'Cable Car'. Alhamdulillah, sem ni juga berkesempatan.



SNOWWORLD


PIRATE SHIP

Friday, May 7, 2010

SeMOGA bERBAHAGIA

Majlis Perkahwinan Kawan2: Majlis terdekat.

Semoga Berbahagia

Ainatun Najwa Binti Khairul Annuar :
Sabtu,29 Mei 2010
-Jalan Gombak,KL


Azwa Bin Ismail:
Khamis,10 Jun 2010
-Depan Klinik Desa, Kg. Bukit


Laila Binti Md. Nor:
Jumaat, 11 Jun 2010
-Taman Keroh,Kuala Krai


NurSuhada Kamarazaman:
Sabtu ,12 Jun 2010- Bunut Susu, Pasir Mas, Kelantan


Nurul Asmak


Nurul Saiyidah Binti Sarkawi:
Sabtu, 22 Mei 2010- Jalan Warisan,Taman Warisan,Jalan Peserai,Batu Pahat,Johor


Nur Hamizah Binti Abdullah:
Sabtu, 5 Jun 2010-Lorong Masjid,Kg Hutan Chengal



Zatul Hernani Mohd Nawi:
Ahad, 6 Jun 2010
-LOT 1431, Kg Hutan Kuin, Lebuhraya Tanah Merah-Machang, 18500, Machang, Kelantan.


Nurul Fatin


Sulaiman Iskandar:
Ahad, 13 Jun 2010- Taman Mekasar, Pasir Mas, kelantan


Zarini Binti Hassan:
Selasa, 15 Jun 2010
-Kg Bechah Durian, Bunut Susu, Pasir Mas


Zuliana Zolkafli:




--->>>Yang Cik Sue xtulis tarikh tu,nanti next time sue chck,,lupe da trikh2 tu..Btw,thnks sudi ajak Cik Syue
(Insyaallah,here we come)

Sunday, May 30, 2010

~COKLAT~


Rasa nak bagi coklat la ko bdop tu....Tunggu ye...


Saturday, May 29, 2010

~PENGKALAN KUBOR~



Semalam pergi Pengkalan Kubor untuk cari hadiah kawan sempena Perkahwinan mereka Bulan 6 nanti. Banyak sungguh borong untuk kawan-kawan kahwen ni. Tapi xpela, nama lagik kawan, kene la berkorban duet ckit nk berbelanja lebih. Jangan kedekut berkira bagai nak rak..Xshuke la..Huuhhhh...

Ok, dibawah ni gambar-gambar yang sempat saya 'snap' sepanjang kt sana. Ramai gak orang tadi sebab Negeri luar cuti Wesak hari Jumaat semalam. So, ramai la pelancong dan juga penduduk setempat yang datang memborong jugop.





Friday, May 28, 2010

-JOGING-


Hari ini dan minggu seterusnya kala hujung minggu....

Aku mahu joging
mahu bersenam
mahu melangsingkan badan
mahu merampingkan pinggul

nak buang semua lemak
lemak2 yang bermaharajalela di punggung, paha dan betis
pergilah engkau wahai lemak dari badanku
nyaahhhhh kau...

moga terhindar dari segala penyakit
moga hidup lebih bahagia

Wednesday, May 26, 2010

-->>SAYANG SMKSM


Salam..14 Mei 2010, Jumaat,about 6.30pm,kaki melangkah meninggalkan SMKSM tercinta.Membawa kenangan yang terindah di dalam hidupku.Dapat mendidik anak-anak bangsa. Nama kelas 2 Delima,2 Zamrud dan 2 Mutiara sentiasa di dalam ingatan.

Walaupun semasa menjejakkan kaki ke sekolah ini suatu ketika dahulu,Cik Syue berasa sedikit janggal dengan persekitaran sekolah yang agak kondusif, tetapi, lama kelamaan Cik Syue mula jatuh hati dengan kenakalan dan perangai budak-budak ini. Baik pelajar Cik Syue sesi pagi atau sesi petang, semua karenah pelajar ini lebih kurang sama. Btw, Kamu memang the best..


Sayang sama kamu


--->>>Terima kasih kepada semua warga kerja (pekerja kantin dan cleaner also) dan warga guru SMKSM terutama Cikgu sesi petang di bawah seliaan Penolong Kanan Petang, Puan Hajah Latifah Saring, yang banyak memberi nasihat sepanjang berada di sekolah ini. Juga kepada pentadbiran yang diketuai oleh Pengetua dan juga PK Pentadbiran yang banyak memberi sokongan moral yang tidak berbelah bahagi dari awal sehingga tamat praktikal. Sayang cikgu semua.


--->>>Juga kepada pelajar cikgu, dak kelas 2 Delima, 2 Zamrud, dan 2 Mutiara, ucapan terima kasih tidak terhingga kerana memberi kerjasama sepanjang cikgu berada di SMKSM tercinta ini. Kenakalan kamu buat cikgu tertawa sorg diri. Cikgu harap kamu semua rajin-rajin belajar, jadi orang berguna dan yang paling penting,hormati ibu bapa dan guru. Ingatlah sesiapa pun yang mengajar kamu, panggilan keramat yang kamu gelar 'CIKGU' akan menjadi 'sumpahan' kata-kata dalam hidup kamu.Jadi, sayangilah guru kamu kerana setiap apa yang diajar walau hanya sepatah kata, ianya menjadi azimat buat kamu.

~CARI JODOH~


Saat ramai kawan yang dah berkahwin,terdetik jua bilakah masa dan waktuku bakal tiba..Bila teringatkan kisah percintaanku zaman mude2 dulu,bercinta bagai nak rak,orang lain sibuk belajar kita sibuk nak bercinta,tergelak sorg2.Tapi,itu xmematahkan semangatku,yang berlalu biarlah ia berlalu,ambil jadikan pengajaran dari pengalaman lalu.Biarlah ia kekal bergelar sahabat sepanjang hdupku.Okeehhh,xmo bercerita panjang,dan ak redha jika jodohku lambat tiba kerana aku tahu setiap yang hidup sudah tersurat sejak azali lagi pertemuan dan jodoh yang diatur oleh Allah swt.Cuma lambat atau cepat sahaja pertemuan itu,Dan dibawah ini dipetik dari Dr Fadzillah Kamsah yang menyebut tentang beberapa perkara mengenai jodoh kter..

1. Semua orang ada jodoh atau pasangan yang menanti dan biasanya ia berada tidak jauh dari anda. Jarang orang bertemu dengan jodoh yang berada jauh darinya.

2. Jodoh itu ketentuan Allah dan kita wajib berusaha. Doa, usaha yang betul dan bersungguh-sungguh disertai dengan tawakkal, insyallah akan menemukan anda dengan pasangan anda.

3. Ramai orang masih belum bertemu jodoh kerana mudah patah semangat. Teruskan usaha sehingga anda bertemu jodoh.

4. Seimbangkan hidup anda dengan sempurna agar diri anda jadi seperti “magnet” yang menarik bakal pasangan anda kepada anda.


5. Daya tarikan yang sebenar berpusat di hati yang murni. Berusahalah untuk mencuci hati anda daripada semua perasaan yang negatif terhadap semua orang di dunia ini.

6. Agar mudah orang sayang, cuci hati dengan jaga ibadah, solat taubat, beristighfar, baca Al-Quran, maafkan orang lain, meminta maaf, bersedekah dan berfikiran positif.

7. Sayangi semua orang di sekitar anda dan anda akan menarik sayang terhadap anda. Jika anda membenci orang, ditakuti bakal pasangan anda akan membenci anda.

8. Orang yang sedang mencari pasangan harus sentiasa bersedia untuk bertemu dengan pasangannya pada bila-bila masa. Justeru, kita perlu sentiasa dalam keadaan yang paling menarik setiap masa. Tanggapan pertama adalah yang terpenting.

9. Untuk lelaki, tarikan pertama ialah pakaiannya. Untuk perempuan, wajah dan bentuk badan menjadi tarikan pertama. Sediakan diri untuk menawan bakal pasangan anda.

10. Buka hati dan minda anda untuk menerima cinta. Cinta boleh berputik pada bila-bila masa. Cinta mudah datang kepada mereka yang sentiasa bersedia untuk menerima cinta.

11. Cinta datang melalui mata lalu turun ke hati. Justeru, perhebatkan hubungan mata secara memandang bakal pasangan dengan penuh kasih sayang.

12. Kita boleh berkomunikasi melalui fikiran. Hantarlah kasih sayang dan hasrat murni anda terhadap pasangan dengan gelombang fikiran ini secara berterusan hingga berjaya.

13. Ramai yang terlepas peluang dan patah hati sebab lewat menyatakan hasrat kepada bakal pasangan. Perkara yang baik disegerakan (iaitu menyatakan perasaan anda kepada bakal pasangan).

14. Tidak salah untuk orang perempuan memulakan usaha untuk berkenalan. Orang lelaki akan sentiasa merasakan mereka yang memulakan perkenalan walaupun sebenarnya orang perempuan yang mulakan.

15. Berkomunikasi dengan mesra dan bersemangat menggunakan lidah, mata, hati dan bahasa badan. Elakkan bercakap sambil lewa atau kurang sopan terhadap bakal pasangan.

16. Berbual dengan pasangan mengenai apa yang dia suka. Beri tumpuan kepada minat dan perasaannya. Elakkan sibuk memberi tumpuan kepada diri sendiri.

17. Layan bakal pasangan dengan mesra seperti kawan lama walaupun baru berkenalan. Bentuk suasana keintiman dengan segera agar bakal pasangan rasa selesa.

18. Makin mudah kita menceritakan hal peribadi yang munasabah kepada bakal pasangan, semakin mudah dia menceritakan hal dirinya kepada kita.

19. Berdoa dan latih diri agar kita pandai mendampingi orang lain dan seronok untuk didampingi oleh orang lain. Buang perangai yang menyebabkan orang benci kepada kita.

20. Beri sayang untuk mendapat sayang. Orang yang masih ada perasaan benci terhadap sebarang orang boleh menyebabkan bakal pasangan benci atau tidak tertarik kepada kita. Justeru buang semua benci.

21. Untuk wanita, jangan jual mahal terhadap bakal pasangan. Tetapi, nyatakan dengan hikmah kepadanya yang anda amat sukar untuk berkenalan dengan lelaki lain.

22. Kebanyakan lelaki mudah tertarik kepada perempuan yang simple, tidak materialistik, mudah berterima kasih dan redha dengan setiap pemberian lelaki tersebut.

23. Orang perempuan mudah tertarik kepada lelaki yang memberi perhatian, penghargaan dan penghormatan kepada mereka. Justeru, orang lelaki janganlah terlalu jimat atau kedekut.

24. Orang lelaki perlu belajar mengenal kerenah orang perempuan. perasaan, pemikiran, kehendak, keperluan, kesukaan dan kebenciannya.

25. Elakkan memberi tumpuan kepada kelemahan dan kesilapan kecil yang ada pada bakal pasangan. Jangan sesekali mengutuk atau memalukan bakal pasangan.

26. Senyuman ikhlas, wajah yang menawan dan bahasa badan yang penuh kemesraan akan menambat lelaki terhadap wanita.

27. Orang mudah tertawan kepada bakal pasangan yang ada persamaan dan ada perbezaan sifat, tindakan dan minat. Terlalu banyak persamaan membosankan. Banyak sangat perbezaan menyesakkan.

28. Orang mudah tertarik kepada bakal pasangan yang ada sikap dan sifat yang saling mengimbangi dan melengkapkan sikap dan sifatnya.


29. Walaupun belum kenal rapat dengan bakal pasangan, nyatakan yang anda sering merasa atau berfikir seperti yang dia rasa atau fikir. Keserasian adalah tarikan.

30. Perempuan membentuk hubungan dengan berbual dan bercakap.
Lelaki bentuk hubungan dengan melakukan sesuatu kegiatan secara bersama


TV3

Sumber: Dato’ Haji Mohd Fadzilah Kamsah


GENTING HIGHLANDS



GENTING THEME PARK-8 MEI 2010


-Sungguh xde mud nk berblogging ni,xcam owg lain yang rajin buka dan baca blog..Cik Syue ni sekadar mengisi masa lapang je.Bukan tiap-tiap hari.Memori dan kenangan indah kadang-kadang kemalasan melanda nak meluahkan melalui blog.Btw,Cik Syue nak berterima kasih banyak2 kepada Cik NorHaslinda @ Noi atas pelawaan seorang kawan ni untuk ke Genting Highlands.Biarpun atas tiket rombongan sekolah, tetapi Cik Syue gembira teramat sangat dapat pergi ke Genting Highlands.Jika selama ini hanya berangan-angan dan bercadang sahaja dengan kawan-kawan untuk ke sana, namun impian tu terlaksana jua-

Dulu selama 4 tahun belajar di UPSI, hampir setiap kali mengikuti aktiviti kolej ke Pahang, rombongan akan melalui kawasan Batang Berjuntai dan seterusnya jalan ke Genting sebelum turun di Lebuh Raya Karak. Tetapi, hanya pandang dan lihat sahajalah kawasan 'Cable Car'. Alhamdulillah, sem ni juga berkesempatan.



SNOWWORLD


PIRATE SHIP

Friday, May 7, 2010

SeMOGA bERBAHAGIA

Majlis Perkahwinan Kawan2: Majlis terdekat.

Semoga Berbahagia

Ainatun Najwa Binti Khairul Annuar :
Sabtu,29 Mei 2010
-Jalan Gombak,KL


Azwa Bin Ismail:
Khamis,10 Jun 2010
-Depan Klinik Desa, Kg. Bukit


Laila Binti Md. Nor:
Jumaat, 11 Jun 2010
-Taman Keroh,Kuala Krai


NurSuhada Kamarazaman:
Sabtu ,12 Jun 2010- Bunut Susu, Pasir Mas, Kelantan


Nurul Asmak


Nurul Saiyidah Binti Sarkawi:
Sabtu, 22 Mei 2010- Jalan Warisan,Taman Warisan,Jalan Peserai,Batu Pahat,Johor


Nur Hamizah Binti Abdullah:
Sabtu, 5 Jun 2010-Lorong Masjid,Kg Hutan Chengal



Zatul Hernani Mohd Nawi:
Ahad, 6 Jun 2010
-LOT 1431, Kg Hutan Kuin, Lebuhraya Tanah Merah-Machang, 18500, Machang, Kelantan.


Nurul Fatin


Sulaiman Iskandar:
Ahad, 13 Jun 2010- Taman Mekasar, Pasir Mas, kelantan


Zarini Binti Hassan:
Selasa, 15 Jun 2010
-Kg Bechah Durian, Bunut Susu, Pasir Mas


Zuliana Zolkafli:




--->>>Yang Cik Sue xtulis tarikh tu,nanti next time sue chck,,lupe da trikh2 tu..Btw,thnks sudi ajak Cik Syue
(Insyaallah,here we come)