~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 19, 2010

seTelah ITu?..

Hari ni cukup 9 hari saya bermastautin di Tanjung Malim. Malam ni bakal naik bus pulang ke kampung. Rindu semua org di kg terutama ma dan abah saya. Sepanjang 9 hari di sini,saya bukan menetap di satu tempat sahaja. Macam-macam tempat saya duk menginap sampai mortar board konvo saya pun dah hilang. Menangis kena bayar RM70 taw, xde kurang satu sen pun. Sangat sedih tapi xpela,saya sangat gembira segala perancangan saya Allah swt bantu. Percaturan yang akhirnya berjaya dan selamat. Alhamdulillah. Kat bawah ni saya coret sedikit bingkisan perjalanan saya sepanjang tempoh ke Tanjung Malim ni.

10 Okt (malam)
-menempuh perjalanan 8jam ke Tanjung Malim
(terlepas tengok Majlis Persandingan Sheikh Muzaffar)
11 Okt
-Sampai di Tanjung Malim (rehat2 kejap,terus ke kampus untuk jilid tesis,
haihh baru nk atar..huhu..lekk ar,,kawan saya de je yg xatar langsung)
12 Okt
- Reherseal Konvokesyen (bersama Shikin, Aiza dan Izzah)
13 Okt
-Survey kedai gambar dan kedai bunga terbaeek dgn Shikin 
(Petang:hulur bunga sat konvo my best friend,Nadiah)
14 Okt
-My Big Day
15 Okt
-Hot Spring Sungai Klah, Sungkai with my family n fia's family 
(malam off to Banting,Selangor:motip sgt ley jumpa buah hati tercenta)
16 Okt
-Balik ke Tanjung Malim dari KL
17 Okt-
Pilih2 shoot terbaik kat kedai gambar 
18 Okt
-Ke I-City Shah Alam
19 Okt
-Ambil gambar studio di Pekan 
(RM 215 semua melayang xtermasuk frame hokehh..)

Doakan saya selamat sampai ke Kelantan malam ni. Mahligai..Mungkinkan ini yang terakhir ke UPSI dengan bas.Owhhh owhh UPSI tercinta.
Sesungguhnya, saya ALUMNI anak kandung suluh budiman.

3 comments:

diana said...

selamat menepuh perjalanan balik malam ni ye..
hati2..
bawak selimut tak nak tidur??
ehheh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

doakan ko selamat sampai...

luvelysyue said...

diana:alhamdulillah dah samoai..
xbwak slimut,sejuk gler dlam bus tdi,.nsb bdan da ltih ,ngntok tdo je,,...


meniti senja:insya allah,,dah selamat sampai..

Tuesday, October 19, 2010

seTelah ITu?..

Hari ni cukup 9 hari saya bermastautin di Tanjung Malim. Malam ni bakal naik bus pulang ke kampung. Rindu semua org di kg terutama ma dan abah saya. Sepanjang 9 hari di sini,saya bukan menetap di satu tempat sahaja. Macam-macam tempat saya duk menginap sampai mortar board konvo saya pun dah hilang. Menangis kena bayar RM70 taw, xde kurang satu sen pun. Sangat sedih tapi xpela,saya sangat gembira segala perancangan saya Allah swt bantu. Percaturan yang akhirnya berjaya dan selamat. Alhamdulillah. Kat bawah ni saya coret sedikit bingkisan perjalanan saya sepanjang tempoh ke Tanjung Malim ni.

10 Okt (malam)
-menempuh perjalanan 8jam ke Tanjung Malim
(terlepas tengok Majlis Persandingan Sheikh Muzaffar)
11 Okt
-Sampai di Tanjung Malim (rehat2 kejap,terus ke kampus untuk jilid tesis,
haihh baru nk atar..huhu..lekk ar,,kawan saya de je yg xatar langsung)
12 Okt
- Reherseal Konvokesyen (bersama Shikin, Aiza dan Izzah)
13 Okt
-Survey kedai gambar dan kedai bunga terbaeek dgn Shikin 
(Petang:hulur bunga sat konvo my best friend,Nadiah)
14 Okt
-My Big Day
15 Okt
-Hot Spring Sungai Klah, Sungkai with my family n fia's family 
(malam off to Banting,Selangor:motip sgt ley jumpa buah hati tercenta)
16 Okt
-Balik ke Tanjung Malim dari KL
17 Okt-
Pilih2 shoot terbaik kat kedai gambar 
18 Okt
-Ke I-City Shah Alam
19 Okt
-Ambil gambar studio di Pekan 
(RM 215 semua melayang xtermasuk frame hokehh..)

Doakan saya selamat sampai ke Kelantan malam ni. Mahligai..Mungkinkan ini yang terakhir ke UPSI dengan bas.Owhhh owhh UPSI tercinta.
Sesungguhnya, saya ALUMNI anak kandung suluh budiman.

3 comments:

diana said...

selamat menepuh perjalanan balik malam ni ye..
hati2..
bawak selimut tak nak tidur??
ehheh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

doakan ko selamat sampai...

luvelysyue said...

diana:alhamdulillah dah samoai..
xbwak slimut,sejuk gler dlam bus tdi,.nsb bdan da ltih ,ngntok tdo je,,...


meniti senja:insya allah,,dah selamat sampai..