~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

HonDa HaDiah ABah

saya snap pic ni masa mule2 kereta sampai rumah, xsembahyang hajat lagik kan cyg.
Nanti ley naik dgn En. Yayang

Dah 2 minggu kereta Honda ade kat umah,masih ingat lagi tarikh amik kete ni pada 17 hb Mac (Khamis), masa tu cuti sekolah yang seminggu tu. Juga 3 hari sebelum besday saya. Dikire insan yang bertuah la dapat kereta ni, lau nak dikire memg xmampu lagi nak pakai kereta ni dgn gaji ciput + nak kahwin lagi + bayar umah sewa lagi. Tapi Alhamdulillah janji  abah ditunaikan, ketika saya masih di bangku sekolah lagi, abah janji lau dapat masuk u nak bayar muka kereta. Ketika zaman u, ingat juga janji abah, ingat dapat la myvi ke viva ke, tunggu pnye tunggu tinggal harapan je, zaman u naik bas je ke kampus. Zaman praktikal saya bawa motosikal ke Banting. Ni dah tiga bulan gaji, baru dapat sebijik kereta. Syukur Alhamdulillah.




6 comments:

Faezah Hannah Al Baj said...

wow~ tahniah.. beruntung sgt tu.. :)

luvelysyue said...

faezah: alhamdulillah...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bestnye...

luvelysyue said...

meniti senja:thnks,,,syukur

Miss Marea said...

waaaaa...bestnye...bertuahnye u...heheheh

luvelysyue said...

miss marea: alhamdulillah..thnks...

Friday, April 1, 2011

HonDa HaDiah ABah

saya snap pic ni masa mule2 kereta sampai rumah, xsembahyang hajat lagik kan cyg.
Nanti ley naik dgn En. Yayang

Dah 2 minggu kereta Honda ade kat umah,masih ingat lagi tarikh amik kete ni pada 17 hb Mac (Khamis), masa tu cuti sekolah yang seminggu tu. Juga 3 hari sebelum besday saya. Dikire insan yang bertuah la dapat kereta ni, lau nak dikire memg xmampu lagi nak pakai kereta ni dgn gaji ciput + nak kahwin lagi + bayar umah sewa lagi. Tapi Alhamdulillah janji  abah ditunaikan, ketika saya masih di bangku sekolah lagi, abah janji lau dapat masuk u nak bayar muka kereta. Ketika zaman u, ingat juga janji abah, ingat dapat la myvi ke viva ke, tunggu pnye tunggu tinggal harapan je, zaman u naik bas je ke kampus. Zaman praktikal saya bawa motosikal ke Banting. Ni dah tiga bulan gaji, baru dapat sebijik kereta. Syukur Alhamdulillah.




6 comments:

Faezah Hannah Al Baj said...

wow~ tahniah.. beruntung sgt tu.. :)

luvelysyue said...

faezah: alhamdulillah...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bestnye...

luvelysyue said...

meniti senja:thnks,,,syukur

Miss Marea said...

waaaaa...bestnye...bertuahnye u...heheheh

luvelysyue said...

miss marea: alhamdulillah..thnks...