~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

~POS~

Semalam, da sttle kan satu keje yg dah lama tertangguh.Kawan yang kt Johor tu kahwen bulan 3 lagi, tapi disebabkan masa tu ngah praktikal lagik, so, tunggu habis n balik umah dlu la.Alhamdulillah sekarang dah boleh lega coz hadiah tu dah dipos kat Pejabat Pos Wakaf Bharu semalam..Yang sorang tu namanya Cik Tam dan telah pun mengajar di Johor Bahru. Sorang lagik kawan Cik Syue tu dari KL, si Aina baru fresh2 pengantin baru. Baru hari Sabtu lepas.Pe2 pon, korang sume tetap pengantin baru lagi ye. Pasni menanti ramai lagi bakal-bakal pengantin yang ingin dihadiri. Semoga sihat tubuh badan nak attend majlis orang ye. Nampak berseri-seri ckit baru sume org pandang bila berjalan g kenduri (niat kene perbetulkan, masya Allah..hehe). Ok lah tgok la gambar yang telah diupload tu...tada


tulisan kat kertas minyak tu sangat la hodooo

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bear hodooo asal leh bace...
;)

Tuesday, June 1, 2010

~POS~

Semalam, da sttle kan satu keje yg dah lama tertangguh.Kawan yang kt Johor tu kahwen bulan 3 lagi, tapi disebabkan masa tu ngah praktikal lagik, so, tunggu habis n balik umah dlu la.Alhamdulillah sekarang dah boleh lega coz hadiah tu dah dipos kat Pejabat Pos Wakaf Bharu semalam..Yang sorang tu namanya Cik Tam dan telah pun mengajar di Johor Bahru. Sorang lagik kawan Cik Syue tu dari KL, si Aina baru fresh2 pengantin baru. Baru hari Sabtu lepas.Pe2 pon, korang sume tetap pengantin baru lagi ye. Pasni menanti ramai lagi bakal-bakal pengantin yang ingin dihadiri. Semoga sihat tubuh badan nak attend majlis orang ye. Nampak berseri-seri ckit baru sume org pandang bila berjalan g kenduri (niat kene perbetulkan, masya Allah..hehe). Ok lah tgok la gambar yang telah diupload tu...tada


tulisan kat kertas minyak tu sangat la hodooo

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bear hodooo asal leh bace...
;)