~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

~SuRaT cINTa~


Tadi saya penat sangat,tidur yang sangat lama waktu pagi. Ditambah pula cuaca yang sangat redup. Owhh besh sangat tido.Terjaga kul 11am terus rase rajin nk msg kawan sal posting. Xnak buka ag fb bagai semua. Msg bff ku,si Midah Kedah. Dia pun cakap 15hb ni baru taw penempatan kat mane2. Saya pun ade gak suh ma col JPN Pahang kot2 boleh sana. (ntah sejak dah tamat belajar ni, rasa cuak pula nk tpon org2 besau ni, kot dimaki hamun ke  jadah:xbaik bersangaka buruk.teettt). Tempoh hari, khamis dah tepon sana, tapi feedbacknya dorg suh col balik hari Isnin, tapi sebab ma sibuk sangat keje, so esok la col lagi. Fuhh banyak lak celoteh, tapi pe kaitan dgn kad jemputan di atas. 

Begini, dalam duk tunggu2 kedatangan posmen tu, saya intai2 la kat bawah balkoni tu kot2 ade surat, sbb biasa posmen akan letak surat kat situ. (biasa la umah saya xde peti pos yang merah menyala bagai tu, kotak2 surat pon xde ag). Setengah jam tunggu, en posmen tibe. Selepas die chooww,terus saya buka pintu nak ambil surat. Suspens gak sebab ada satu je surat. Bernamakan nama saya. Mula-mula tgok takot gak sbb sampul putih cm surat rasmi. Pastu tgok cop Kota Bharu, bukan KL or Putrajaya. Lega sikit. Kasi suspens je cepat2 saya buka pintu rumah tadi. 

Rupa-rupanya,jemputan perkahwinan kawan sek men dulu, Cik Tengku Norida. Hope saya berkesempatan la pergi kenduri tu nanti.




3 comments:

anaztasias aira said...

skrg musim kawen2 hehe ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kurang suka g kenduri kawen...

luvelysyue said...

ana:tu la,,dah stat cti sek,maka bermulalah episod nkah khwen..

m.senja:npe lak xsuke p mjlis nkah khwin?..msti ade reason ni

Monday, November 8, 2010

~SuRaT cINTa~


Tadi saya penat sangat,tidur yang sangat lama waktu pagi. Ditambah pula cuaca yang sangat redup. Owhh besh sangat tido.Terjaga kul 11am terus rase rajin nk msg kawan sal posting. Xnak buka ag fb bagai semua. Msg bff ku,si Midah Kedah. Dia pun cakap 15hb ni baru taw penempatan kat mane2. Saya pun ade gak suh ma col JPN Pahang kot2 boleh sana. (ntah sejak dah tamat belajar ni, rasa cuak pula nk tpon org2 besau ni, kot dimaki hamun ke  jadah:xbaik bersangaka buruk.teettt). Tempoh hari, khamis dah tepon sana, tapi feedbacknya dorg suh col balik hari Isnin, tapi sebab ma sibuk sangat keje, so esok la col lagi. Fuhh banyak lak celoteh, tapi pe kaitan dgn kad jemputan di atas. 

Begini, dalam duk tunggu2 kedatangan posmen tu, saya intai2 la kat bawah balkoni tu kot2 ade surat, sbb biasa posmen akan letak surat kat situ. (biasa la umah saya xde peti pos yang merah menyala bagai tu, kotak2 surat pon xde ag). Setengah jam tunggu, en posmen tibe. Selepas die chooww,terus saya buka pintu nak ambil surat. Suspens gak sebab ada satu je surat. Bernamakan nama saya. Mula-mula tgok takot gak sbb sampul putih cm surat rasmi. Pastu tgok cop Kota Bharu, bukan KL or Putrajaya. Lega sikit. Kasi suspens je cepat2 saya buka pintu rumah tadi. 

Rupa-rupanya,jemputan perkahwinan kawan sek men dulu, Cik Tengku Norida. Hope saya berkesempatan la pergi kenduri tu nanti.




3 comments:

anaztasias aira said...

skrg musim kawen2 hehe ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kurang suka g kenduri kawen...

luvelysyue said...

ana:tu la,,dah stat cti sek,maka bermulalah episod nkah khwen..

m.senja:npe lak xsuke p mjlis nkah khwin?..msti ade reason ni