~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

-INTAI-INTAI DI WAKAF CHE YEH-

Kedai pakaian raya:baju,jubah,blouse,baju melayu,selendang,tudung,kain sembahyang & segala kelengkapan raya boleh didapati. Kedai ni kat dalam bangunan di WCY, bukan kat kaki lima kedai or kawasan2 luar


Baju-baju kurung bagai fesyen & design ada. Ok la dengan harga yang ditawarkan.


Baju kurung moden yang adik beli dgn harga rm130 je.Murah sangat nk compare yg dijual kat KB Mall tu.Btw kena pandai pilih tempat gak


Murah-murah tudung.Lelong..lelong..hehe


Kat sini ma beli kain pelekat hadiah raya pada pak sedara.
Tapi xnampak la kain2 pelekat bagai tu..


Kerepek murah-murah.Lelong lelong lelong!!!..
Tapi sayang segala macam kuih muih raya dah dibeli

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

baju aku ade belikan x???
hehehe..
:)

Wednesday, September 8, 2010

-INTAI-INTAI DI WAKAF CHE YEH-

Kedai pakaian raya:baju,jubah,blouse,baju melayu,selendang,tudung,kain sembahyang & segala kelengkapan raya boleh didapati. Kedai ni kat dalam bangunan di WCY, bukan kat kaki lima kedai or kawasan2 luar


Baju-baju kurung bagai fesyen & design ada. Ok la dengan harga yang ditawarkan.


Baju kurung moden yang adik beli dgn harga rm130 je.Murah sangat nk compare yg dijual kat KB Mall tu.Btw kena pandai pilih tempat gak


Murah-murah tudung.Lelong..lelong..hehe


Kat sini ma beli kain pelekat hadiah raya pada pak sedara.
Tapi xnampak la kain2 pelekat bagai tu..


Kerepek murah-murah.Lelong lelong lelong!!!..
Tapi sayang segala macam kuih muih raya dah dibeli

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

baju aku ade belikan x???
hehehe..
:)