~about me~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

Jahitan manik

Sekarang saya duk berjinak-jinak nak jahit sulaman manik. Tapi baju raya saya dah tempah taw untuk jahit manik2 tu. So, saya belajar ni nak jahit baju kurung saya yg sekalian alam tu. Belajar ni suke-suke je taw xde niat nak ambil tempahan ke pe ke. Jangan nak minta tolong saya jahit manik2 cantik vogue tu ye sbb saya budak baru belajar. Pe pon saya sangat hepy dengan ape yg bakal berlaku ni. Harap jari jemari gemalai ni xkekok nak pegang manik2 halus bagai tu.

Btw, nak ucap trima kasih pada my sepupu, Hidayah yang bakal ajar saya jahit manik2 ni. Tgok la ye, lau saya de masa waktu malam saya berkunjung ke rumah kamu yerrkk..Waktu siang die sibuk duk berniaga.Moga bisnes kamu makin berkembang maju.

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jahit kat jubah aku...
:)

luvelysyue said...

waah pkai jubah...

sharifuddin N shakina said...

kina ad kawan yang pandai jahit bead juge..ni blog die..

http://mybeadsnbutton.blogspot.com/

sharifuddin N shakina said...

kina ad kawan yang pandai jahit bead juge..ni blog die..

http://mybeadsnbutton.blogspot.com/

Wednesday, September 1, 2010

Jahitan manik

Sekarang saya duk berjinak-jinak nak jahit sulaman manik. Tapi baju raya saya dah tempah taw untuk jahit manik2 tu. So, saya belajar ni nak jahit baju kurung saya yg sekalian alam tu. Belajar ni suke-suke je taw xde niat nak ambil tempahan ke pe ke. Jangan nak minta tolong saya jahit manik2 cantik vogue tu ye sbb saya budak baru belajar. Pe pon saya sangat hepy dengan ape yg bakal berlaku ni. Harap jari jemari gemalai ni xkekok nak pegang manik2 halus bagai tu.

Btw, nak ucap trima kasih pada my sepupu, Hidayah yang bakal ajar saya jahit manik2 ni. Tgok la ye, lau saya de masa waktu malam saya berkunjung ke rumah kamu yerrkk..Waktu siang die sibuk duk berniaga.Moga bisnes kamu makin berkembang maju.

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jahit kat jubah aku...
:)

luvelysyue said...

waah pkai jubah...

sharifuddin N shakina said...

kina ad kawan yang pandai jahit bead juge..ni blog die..

http://mybeadsnbutton.blogspot.com/

sharifuddin N shakina said...

kina ad kawan yang pandai jahit bead juge..ni blog die..

http://mybeadsnbutton.blogspot.com/